• Creatief met korte en lange verhalen voor betekenisvolle merken.
Jij wilt tentoonstellingsteksten waarvoor mensen in de rij staan. Activaties waarmee bezoekersaantallen door het dak gaan. Nieuwsbrieven waar mensen naar uit kijken om te lezen. Een pay-off die mensen on-tiegelijk lang bijblijft. Een campagne die blijft hangen tot ver nadat de posters zijn vervangen. En levensechte verhalen van echte mensen waarvan de poriën haast te tellen zijn.
Jij hebt grotere doelen.
Jij wilt fans.
– oftewel: het vooronderzoek
De fase van heel veel vragen van mij en antwoorden van jou. En dan: stampen en wringen om tot de kern te komen.
– uitstippelen maar
De vraag is helder. Nu kom ik met de ideeën en passende middelen die de boodschap bij de doelgroep krijgen.
– recht op het doel af
Interviews. Koppen thee. Belminuten. Veldbezoek. Teams-meetings. Aantekeningen. En nog meer aantekeningen.
– this is where the magic happens
Schrijven geblazen: de kernboodschap giet ik in de uiteindelijke vorm(en), toegespitst op de doelgroepen en gekozen middelen.
– alle middelen
Het is maar net wat er uit jouw vraag rolt. Een marketingcampagne? E-mailsequentie? Magazine? Brochure? Website? Tone-of-voice document? Merkmanifest? Landingspagina?
Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Woorden hebben kracht. Ze kunnen bouwen, verbinden en veranderen. Ik zet mijn woorden in voor de idealen en ideeën van duurzame doeners, kunst en cultuur.
Ik doorsta de Hufterproef.
met drie-woorden-beoordeling van de opdrachtgevers
Tekst voor idealen en ideeën – voor wie iets wil betekenen in een betere wereld, kunst of cultuur • Groningen • KvK 50994956 • BTW NL001435304B21 • Algemene voorwaarden • Privacy & cookies