Aangenaam,
Dit is Bureau Kurk. Ik ben Kirsten Sikkema.
Dagelijks help ik mensen en merken om hun verhaal te vertellen. Daarvoor werk ik samen met reclame- en marketingbureaus en direct voor uiteenlopende opdrachtgevers. Creative copy staat voor impactvolle, slimme en verrassende woorden die sterke campagnes en merkverhalen maken.
Waarom ik doe wat ik doe
Ik ben een connector, volgens de MindTime-theorie. Gebalanceerd, ondersteunend en bemiddelend. Waar sommige mensen het zwaartepunt van hun denken in het heden, verleden of de toekomst hebben, verbind ik deze drie denkwijzen. Dat vraagt een mate van flexibiliteit en een brede blik. Soms zal ik je woorden uitdagen, andere keren vul ik je aan. Op deze manier kan ik anderen goed begeleiden in het bereiken van hun doelen.
Ik stel veel vragen en luister nog beter. Noem het mijn purpose* mijn drijfveer om nieuwe perspectieven te ontdekken en verbindingen te maken. Zo kan ik mensen helpen bij het vertellen van hun verhaal – want iedereen heeft er een, maar niet iedereen kan dat uiten.
Er zijn zoveel organisaties en projecten die iets goeds willen (terug)geven aan de wereld, al is het maar een glimlach op iemands gezicht. Daar wil ik aan bijdragen.
*Zei ik nou echt purpose? Weg met de jeukwoorden.
Zinnig
Tekst die ergens op slaat. Tekst die raakt. Eigenzinnige tekst, passend bij jouw doel.
100%
Aandacht. Commitment. Impact. Je hebt mijn woord.
Van A tot Z
Ik werk samen met briljante professionals voor campagnes, grafisch ontwerp en websites.
Gewoon goed
Want je weet dat de beste zorg en eindredactie aan jouw teksten is besteed.
Het team waar ik mee samenwerk

Creative overload: altijd een te gek concept voor een ijzersterke campagne.

Pas op, hij schiet scherp.

Dubbelcheck? Geen . voor Lilian.
