menu

Blog

Over situationele context en hoe je dat als copywriter gebruikt (of: het cheerleader-effect in copy)

‘Als ik tussen mijn vrienden sta, ben ik nóg aantrekkelijker’, zegt hij. Ik knik enthousiast. Hij heeft leuke vrienden.

Mijn zoon krijgt nooit een broertje of een zusje

‘Hoe was Athene?’ Ze haalt haar baby van de borst. ‘Leuk’, zeg ik. Maar veel meer dan de Akropolis heb ik niet gezien.

Het dateleed dat LinkedIn heet. Of: hoe je LinkedInposts schrijft die méér opleveren dan een leeg duimpje

Het is druk in het smalle café. Ze zitten tegenover elkaar aan één van de tafeltjes.

Balletje laten vallen

Vrijdagochtend. Voor mijn stoffige laarzen rust een mestschep met dampende inhoud.

Wat te doen bij een aardbeving

Als de aarde schudt, dan zijn er twee typen mensen: diegenen die in volle overlevingsmodus schieten en de het-zal-zo’n-vaart-niet-lopen-mensen. Ik weet inmiddels wie ik ben.

Ook die driedubbele woordwaarde?
Bel mij. Mail mij. Kan allemaal!