Storytelling. Een trending hashtag in marketingland. Maar stiekem ook gewoon oude wijn in een nieuwe kruik. Al sinds de oude filosofen weten we dat een goed verteld verhaal wonderen kan verrichten. Ook in de reclame, getuige deze vernuftige copy uit de jaren zestig. Alles zit erin: mensen die je buren zouden kunnen zijn, hun dromen, maar ook een probleem en – gelukkig maar – een oplossing voor het gewenste resultaat.
Het mooie is: in alles schuilt een verhaal dat popelt om verteld te worden.
Storyteller en tekstschrijver
De verhalen die ik verzamel, komen overal vandaan. Ze dienen verschillende doeleinden. Van merkverhalen, productcampagnes en interviews tot websiteteksten die optimaal vindbaar zijn in Google. Waar nodig schakel ik meer creatieve professionals in en overzie ik het projectmanagement. Voor bijvoorbeeld de bouw van een website. Het produceren van video’s. Of voor de vormgeving van magazines en brochure. Maak kennis met mij en de mensen met wie ik graag samenwerk.

Marketing
Bij succesvolle marketing draait het om wat de consument zou moeten ervaren. Daar hoort een goed verhaal bij.

Magazines
De redactie van je magazine, brochure of jaarverslag probleemloos uitbesteden? Van een sterk concept naar overtuigende copy in een passend jasje.

Webteksten (SEO)
Snel gevonden worden met Google? Goede teksten vormen de basis. Helder, leesbaar en relevant voor de lezer. Maar ook geoptimaliseerd voor de zoekmachine.

Interviews
Wie kan jouw verhaal beter vertellen dan de mensen in je omgeving? Met hun woorden versterk jij je product of merk. Dat is sociale bewijskracht.